AutoSite.cz
AktualityčlánkyBezpečnostNovinkyMotorsportElektromobilitaZajímavostiDopravaTestyO nás

Fisker Karma

Fisker Karma

Kapacita lithium-iontové baterie poskytuje akční rádius až 80 km. Pak je aktivován spalovací motor, aby zásoboval elektromotory energií z generátoru. Tím se zvětšuje dojezd až na 483 kilometrů. (Upozornění: Vozidlo vybavené technologií EVer není poháněno spalovacím motorem. Spalovací motor slouží pouze pro zásobování elektromotorů potřebnou energií.)


Fisker

REŽIM STEALTH
Vůz Karma je v plně elektrickém režimu Stealth poháněn výhradně lithium-iontovou baterií.
- maximální rychlost 153 km/h
- zrychlení 0–100 km/h za 7,9 vteřiny
- celkový dojezd 80 km

REŽIM SPORT
V režimu sport je výkon lithium-iontové baterie kombinován s výkonem generátoru spalovací jednotky.
- maximální rychlost 200 km/h
- zrychlení 0–100 km/h za 5,9 vteřiny
- celkový dojezd 483 km
- lze dosáhnout hodnot 2,2 l/100 km a 53 g/km CO2 (dle SAE J2841)


Interier

PŘENOS SÍLY

Jednostupňová převodovka, požitek z jízdy bez nutnosti řadit.

Q-DRIVE

Konfigurace Q-DRIVETM vozu Karma sestává ze spalovacího motoru zapojeného sériově s generátorem a lithium-iontovou baterií, která zásobuje energií elektromotory na zadní ose a pohání zadní kola.


Fisker

BATERIE

Detaily
U vozu Fisker Karma je použita lithium-iontová baterie 20 kWh (200 kW ve špičce) s extrémně stabilním fosforečnanem železitým.

Životní cyklus baterie
Baterie s cykly údržby po 10 letech nebo po 160 000 ujetých kilometrů nemá příliš velké nároky.

Dobíjecí stanice
Není potřeba nabíjecí stanice. Dobíjet můžete z klasické zásuvky na 220 V,
která je v každé domácnosti.

Doba dobíjení

Průměrná doba dobíjení je 6 hodin ze zásuvky 220 V–240 V / 16 A.


Fisker

 

ELEKTROMOTOR

Výkon: 2 x 150 (408) (kW (PS))
Točivý moment: 1300Nm (2 x 650 Nm)

Baterie: 20,1 kWh, 180 KW lithium-iontová baterie s technologií Nanophosphate™

 

BENZÍNOVÝ MOTOR (ROZŠIŘOVAČ DOJEZDU)
 Typ: Ecotec 2.0 litr turbo
 Válec / ventily: 4 / 16
 Zdvihový objem: 1998cm
 Vrtání x zdvih : 86,0 x 86,0 mm
 Výkon : 156 / 212 / 4900 (kw / PS / min -1)
 Točivý moment : 353 / 2000 (Nm / min-1)
 Generátor proudu: 125 kW

Přidat komentář

Odesláním tohoto formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Poslední komentáře

Autor článku
Karel Bříza
Šéfredaktor
Další zprávy
Zimní pneumatiky vs. univerzální: Kdy se vyplatí kompromis a kdy rozhodně ne?.jpg
D3 a 150 km/h – když se česká dálnice konečně nadechla.jpg
Víkend s elektrickým Volkswagenem ID. Buzz: budoucnost rodinného cestování?.jpg
Dálnice D3: opravy pokračují, rychlost 150 km/h se blíží, ale značení budí rozpaky.jpg
Procházka mezi legendami nezpěvněných silnic i závodů.jpg
Jižní Čechy si na D3 už zvykly. A teď přichází další novinka.jpg
Kia boduje! Carnival i Telluride získaly prestižní ocenění od novinářů.jpg
Genesis získal tři ocenění Red Dot za design konceptů X Gran Coupe, Convertible a Equator.jpg
YouTube
Dopravní statistiky
Statistiky za posledních 48 hodin

Počet dopravních nehod : 149x
Počet raněných : 53x

Nepřiměřená rychlost : 36x
Nedání přednosti v jízdě : 13x
Pod vlivem alkoholu : 8x

Vzniklá škoda : 14925 tis. Kč

Příběhy uživatelů
BLOG: Jak jsem se rozloučil se Superbem a našel svůj nový vůz
Videa
1734358969-2024_12_NEW_DS_FRONT_LIGHT_SIGNATURE.jpg
1732050352-valkyrie_silverstone_hero_desktop.jpg
1732049904-Lexus_Forecast_4-1500x900.jpg
1731799378-20241012_123254 (1).jpg
aa3ff9a30a45dbea9b6cc539da568d1a.jpg
Zelená
29.10.2025 07:52 0